•Банер•

А к т у а л ь н о

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Краєвиди міста

Цікавинки

•Банер•
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
•Банер•
•Банер•

Пошук на сайті

Корисні посилання

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
Інформація про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради у І півріччі 2021 року •PDF• •Друк•
••Вівторок•, 13 •липня• 2021, 07:19•

Протягом І півріччя 2021 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 319 звернень громадян (в тому числі 13 інформаційних запитів), що на 215 звернень  менше, ніж за аналогічний період  2020 року, із них  182 письмових, 38 усних, 98 надійшли через органи влади, 1 – від інших установ, організацій.  213 звернень вирішено позитивно, відмовлено у задоволенні – 1, на 75 – дано роз’яснення, 17 – чекають остаточного вирішення, 13 – направлено за належністю. У січні-червні 2021 року на особистому прийомі громадян міським головою прийнято 7 осіб, його заступником з питань діяльності виконавчих органів ради – 15 та секретарем міської ради – 16.

 

 

У І півріччі 2021 року до міськвиконкому надійшло 16 колективних звернень  (у І півріччі 2020 року – 11), в яких порушувались питання про ремонт доріг, про вуличне освітлення, про ремонт покрівлі комунальних будинків та ін.

Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 152 (у січні-червні 2020 року – 455), комунального господарства – 100 (у січні-червні 2020 року – 38).

У січні-червні 2021 року надійшло 2 повторних, 3 дублетних та 30 неодноразових звернень.

Протягом звітного періоду надійшло 97 звернень від пенсіонерів, 27 – від осіб з інвалідністю, 1 – від особи з інвалідністю внаслідок війни, 6 – від учасників бойових дій, 14 – від осіб, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, та учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та від інших категорій громадян.

У І півріччі 2021 року до виконавчого комітету  надійшло 2 скарги на дії посадових осіб.

Необхідно зазначити, що загалом до органів влади протягом звітного періоду надійшло 98 звернень, із них: 65 – на урядову "гарячу лінію", 20 – до регіонального контактного центру Кіровоградської облдержадміністрації, 13 – до інших органів влади. З них 13 звернень переадресовані в інші органи за належністю.

Протягом шести місяців 2021 року з заявами про надання матеріальної допомоги звернулося 137 громадян (437 – у січні-червні 2020 року).

Згідно поданих заяв грошову допомогу на лікування та вирішення інших питань надано 126 особам на суму 240 473,63 грн.

За результатами розгляду звернень громадянам надані письмові або усні відповіді у терміни, які не перевищували обумовлені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".

e-max.it: your social media marketing partner
 
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Різне

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Соціальна реклама

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•