•Банер•

А к т у а л ь н о

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Краєвиди міста

Цікавинки

•Банер•
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
•Банер•
•Банер•

Пошук на сайті

Корисні посилання

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
Інформація про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради у 2021 році •PDF• •Друк•
••Середа•, 05 •січня• 2022, 15:08•

Протягом 2021 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 670 звернень громадян (в тому числі 27 інформаційних запитів), що на 55 звернень  менше, ніж за аналогічний період  2020 року, із них  375 письмових, 27 електронних, 76 усних, 190 надійшли через органи влади, 2 – через інші органи, установи, організації.  450 звернень вирішено позитивно, відмовлено у задоволенні – 4, на 177 – дано роз’яснення, 22 – чекають остаточного вирішення, 17 – направлено за належністю. У 2021 році на особистому прийомі громадян міським головою прийнято 13 осіб, його заступником з питань діяльності виконавчих органів ради – 28 та секретарем міської ради – 35.

 

 

У 2021 року до міськвиконкому надійшло 32 колективні звернення  (у 2020 році –22), в яких порушувались питання про ремонт доріг, про вуличне освітлення, про ремонт покрівлі комунальних будинків та ін.

Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 328 (у 2020 році – 569), комунального господарства – 202 (у 2020 році – 87).

У 2021 році надійшло 7 повторних, 8 дублетних та 50 неодноразових звернень.

Протягом звітного періоду надійшло 203 звернення від пенсіонерів, 65 – від осіб з інвалідністю, 7 – від осіб з інвалідністю внаслідок війни, 13 – від учасників бойових дій, 14 – від осіб, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, та учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та від інших категорій громадян.

У 2021 році до виконавчого комітету надійшло 4 скарги.

Необхідно зазначити, що загалом до органів влади протягом звітного періоду від мешканців громади надійшло 190 звернень, із них: 133 – на урядову "гарячу лінію", 37 – до регіонального контактного центру Кіровоградської облдержадміністрації, 20 – до інших органів влади.

Протягом 2021 року з заявами про надання матеріальної допомоги звернулося 293 громадянина (550 – у 2020 році).

Згідно поданих заяв грошову допомогу на лікування та вирішення інших питань надано 272 особам на суму 532 332,47 грн.

За результатами розгляду звернень громадянам надані письмові або усні відповіді у терміни, які не перевищували обумовлені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".

e-max.it: your social media marketing partner
 
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Різне

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•

Соціальна реклама

•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•
•Банер•